vrijdag 25 mei 2018

Nieuwe wetgeving AVG


Bij deze wil ik u op de hoogte stellen i.v.m de nieuwe wetgeving AVG.(Algemene Ordening Gegevensbescherming)
Er moeten aan voorwaarden worden voldaan, zo ook aan mijn blog i.v.m de Privacywet.

Volgen:
U kunt mijn blog volgen via mijn website door uw email adres te vermelden. Dit adres wordt alleen gebruikt om automatisch het blog toe te sturen. 

Facebook o.a.:
Er staat ook een Facebook, Twitter, Pinterest en Google button op deze website.
Als u via deze website naar één van deze sites gaat kan het zijn, dat deze site een cookie plaatst op uw website, maar daar heb ik geen invloed op. Dit kunt u wel tegengaan door de privacy/cookie instellingen van uw browser aan te passen.

Reactie's:
Op mijn blog's kunt u reageren. Hiervoor vult u zelf uw naam in. Die naam is zichtbaar voor iedereen. Die naam wordt nooit gebruikt voor andere doeleinden, dan alleen het beantwoorden van de reactie of vraag.

Gebruik van Google Analytics:
Zelf gebruik ik ook Google Analytics om te kijken hoeveel mensen mijn blog lezen.
Daaraan kan ik zien of een blog aanslaat of een titel. (daar kan ik alleen maar van leren)
Het verzamelt geen gegevens van de mensen zelf, het registreert alleen hoe vaak mijn blog wordt bezocht.

Ik hoop dat ik u zo voldoende op de hoogte heb gesteld. Mochten er nog vragen zijn dan kunt u ze altijd stellen. Mijn email adres is: nellyvdbas@gmail.com



Geen opmerkingen:

Een reactie posten